Yess, jij doet mee!
Maar wacht even, ik wil nog een belangrijke tip met je delen!👉 Wist je dat 90% van de extra omzet die je kunt genereren bij je mini-product voortkomt uit de opvolging? Zoals bijvoorbeeld de mailreeks die wordt gestuurd nadat je klant de aankoop heeft gedaan.
Veel mensen hebben geen flauw idee hoe ze dit soort funnels moeten bouwen en lopen daardoor veel omzet mis.
Daarom heb ik mijn Funnel Framework in het leven geroepen: 10 kant-en-klare funnels die geld in het laadje brengen. En omdat jij meedoet met mijn Low-offer Launch training, mag jij ‘m voor slechts €17 i.pv. €50!
Let op: deze aanbieding vervalt over:

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Deze kant-en-klare automatiseringen importeer je, in 1 klik, in jouw emailmarketingsysteem. Zo heb je een systeem draaien dat centen binnenhaalt, terwijl jij jouw ding doet. Geen technische kennis nodig!
-
10 bewezen automatiseringen
-
Heldere uitlegvideo’s
-
Extra uitleg over tags/lijsten/websitetracking
-
Slimme voorbeeldteksten
Deze automatiseringen kun je inladen in ActiveCampaign, MailBlue of Mailtribe.
Al meer dan 75 ondernemers gingen je voor!




HET FUNNEL FRAMEWORK
Je krijgt van mij het framework – van tags tot voorbeeldteksten – jij bepaalt de inhoud van de mails en stopt daar jouw persoonlijkheid in. En uiteraard kun je alles aanpassen naar je eigen voorkeuren.
Je krijgt deze 10 funnels:
1) Weggever + upsell
Iemand heeft je e-book, masterclass of andere weggever aangevraagd. Top! Tijd om van die ‘iemand’ een betalende klant te maken. Deze automatisering bevat mails die je weggever afleveren en slim toewerken naar het verkopen van jouw aanbod.
2) Cursus per mail
Wil je een toffe challenge of cursus aanbieden? En heb je geen zin in gedoe met leeromgevingen? Dan word je heel blij van deze automatisering, waarmee je jouw content per mail verstuurt en ook nog eens afsluit met een upsell.
3) Klant-onboarding
Een klant heeft iets bij je gekocht, terwijl jij lekker op de bank zit te netflixen. No problemo, want met deze automatisering ontvangt je klant direct alles wat nodig is. Denk aan het gekochte product, informatie of een Calendlylinkje. Jij blij, klant blij.
4) Paginabezoek
Een van de contacten op je maillijst heeft jouw webpagina bekeken. Misschien nog twijfelend, misschien al half overtuigd. Dankzij webtracking* krijgt dit contact mails toegestuurd die net dat laatste zetje kunnen geven om van je te kopen.
*Je krijgt ook een video met uitleg over hoe je websitetracking activeert.
5) Promotie
Wil je een product lanceren of de verkoop van je aanbod boosten? Met deze automatisering warm je op, om vervolgens een mini-promo te doen van 4 dagen of langer. Dit werkt bij mij altijd megagoed en is slim om meerdere keren per jaar in te zetten!
6) Felicitatie
Hoe leuk is het om je klanten een persoonlijke felicitatie te sturen met hun verjaardag of jubileum? En dat zonder dat je het zelf hoeft te onthouden. Ze ontvangen op de feestdag een e-mail met felicitatie en – als je extra wil uitpakken – een leuke actie.
7) Verkooppagina
Heeft een contact van je maillijst meerdere keren je verkooppagina bezocht? Dan stuur je met deze automatisering een slimme opvolgmail, die precies op het goede moment inspeelt op die interesse. Dikke vette kans dat hier een verkoop op volgt!
8) Verlaten winkelwagen
Je potentiële klant was zó dichtbij … en besloot toen om toch niet af te rekenen. Balen! Met deze automatisering stuur je een subtiele uitnodiging – en net een beetje extra motivatie – om de aankoop alsnog af te ronden.
9) Re-engagement
Het liefst wil je actieve en betrokken mensen op je maillijst. Deze funnel probeert daarom de slapende contacten weer te activeren met prikkelende mails. Lukt dat niet en blijven ze passief? Dan wordt dit contact automatisch uit je lijst verwijderd.
10) Warmeleadsscore
Deze automatisering gaat diep, dieper, diepst. Iedere keer dat een lead jouw productpagina bezoekt, krijgt ’ie punten toegekend. Heeft een lead een hoge score? Dan is diegene superwarm en is het slim om een mail te sturen met (info over) jouw aanbod.
En natuurlijk laat ik je niet hangen met alleen deze automatiseringen.
Je wil ook weten hóé je ze gebruikt, toch?
Daarom krijg je voorbeeldteksten voor in de mails en video’s met handige uitleg over:
- Hoe je de funnels in je e-mailmarketingsysteem inlaadt
- Tags en lijsten, wat zijn het en hoe werken ze?
- Hoe je websitetracking activeert en gebruikt
- Hoe je Calendly en Typeform integreert
- Hoe je een betaalsysteem* koppelt aan je e-mailmarketingsysteem
- Bonus: Lead magnet guide: creëer een onweerstaanbare weggever. Je leert ook hoe je deze aan je emailmarketing systeem koppelt.
* Kennis.Shop, WooCommerce en Plug&Pay

Dus wil jij veel meer uit je e-mailmarketing halen dan dat je nu doet? Doe mee!
Je krijgt direct toegang tot de funnels.